• 1

Deze opleiding is gericht op personen welke als eerste in contact komen met passagiers die opgesloten zitten in een liftkooi. Daar veel mensen in paniek raken als zij door een storing of dergelijke opgesloten raken in een lift is het van groot belang deze passagiers zo snel mogelijk uit de lift te bevrijden. Natuurlijk kan de onderhoudsmonteur hierbij helpen, maar wanneer hij van ver moet komen kan het lang duren voordat hij op locatie is. 

Doel van de opleiding is om de deelnemers vertrouwd te maken met de handelingen die zij moeten uitvoeren om de passagiers te bevrijden. De deelnemers aan de opleiding zijn veelal portiers, huismeesters, facilitair medewerkers, beheerders en beveiligingspersoneel.

Met de kennis van de opleiding hebben de deelnemers een goede steun bij het uitvoeren van de handelingen om passagiers te bevrijden. Meer kennis leidt er ook toe dat de opgeleide medewerkers de passagiers beter op hun gemak kunnen stellen zodat deze minder snel in paniek raken. De opleiding wordt bij u op locatie georganiseerd. Vanwege de grote diversiteit aan liften heeft het de voorkeur om de liften welke de medewerkers daadwerkelijk moeten bedienen, in de opleiding te betrekken. Na de opleiding wordt een certificaat van deelname afgegeven welke twee jaar geldig is. Na deze twee jaar kan een opfris-opleiding worden gevolgd.

 

Calc 1
Calc 2
Calc 3

Mijn Chex

Inzicht in uw account
Middels MijnChex heeft u inzicht in al uw keuringen. Per pand of project geeft deze directe koppeling met onze database u vlot en helder weer wat de stand van zaken is met betrekking tot uw installaties.

Contact

Chex Liftkeuringen
Osdorperweg 33
1066 EH Amsterdam
Telefoon 020 667 42 09
Fax 020 667 42 08
Mobiel 06 16 78 21 33
info@chex.nl
KvK 342 37 905
Een greep uit onze opdrachtgevers
www.sodexo.nl
VUmc